Ôªø Amanda -

3-veckor-i-ett-kort-inlägg-typ

Herre JÖSSES säger jag bara!! Nu har jag inte bloggat på 3 VECKOR! Inte okej.. men kan bli lite roligare nu, då jag fått en lång och välförtjänt break. Har inte velat sitta vid datorn mer än när jag gjort läxa, eftersom jag ändå sitter med den i princip 6-7 timmar om dagen typ.

ANYWAYS, den senaste tiden har bestått av plugg (självklart), fiesta, nya fynd, mysiga dagar och kvällar med bästa, nya trevliga bekantskaper, gått på "Winter Formal," möten och jobb, övningskört massor, mycket kaffe, varit på Frienship Festival, hållt på att blåsa bort ett antal gånger eftersom det blåser som om det vore höst här, ännu mera plugg, mycket taggning tills mammi och Julle kommer, och förberedelser inför min resa till Singapore om ynka 18 dagar nu!!!

Idag var jag inte i skolan då jag är sjuuk, har feber och det dunkar i huvudet som aldrig förr. Kändes som mitt huvud vägde ungefär ett ton när jag gick upp i morse, fy farao. Men imorgon blir det nog skola igen, har inte råd att missa mera dagar!!

Bjussar på en himlans massa random bilder som tagits under dessa 3 veckor. Skulle älska att få lite kommentarer nu när jag är tillbaks, blir ju tusen gånger roligare att skriva då! Men frågar detta igen då: vad vill ni se mer utav? Fester, skolan, kultur, restauranger, Qatar i allmänhet..? Snälla tipsaaaa! Tack och puss på er bästa läsare!! Och ett extra jätte stort tack till alla er som fortsatta att kika in här även fast det ekade haha, ni är guldvärda♥


Kommentarer
ebba

mer av aaaaaaallt! :)



Blogg: http://www.twitter.com/ibieberjieber
2012-03-14 @ 16:40:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback