Ôªø Amanda -

9

HEJ! En hel vecka sedan jag bloggade, men jag har passat på att göra jätte mycket nu under lovet, och när jag väl var hemma så njöt jag av att bara vara. Gick upp till spa:et och hängde i jacuzzin, gymmade lite med en PT hehe, såg på någon film, eller gick till City Centre och gick runt där själv i ett par timmar: jag hade inga måsten och jag var helt fri till att göra precis vad jag ville. Idag var det andra dagen i skolan, började i måndags igen... Ni kanske förstår varför jag vill passa på att njuta av ledigheten! Och nu om ungefär 3 veckor så har vi "Semester Exams" vilket jag kommer plugga gärnet till!!! Det är ett stort prov på allt vi har gjort under året, och det är värt 20% av betyget, om inte mer.
Hur som helst så hade jag ett helt underbart lov fylld med en massa skratt, kärlek, bus, partaj, sleepovers, röj, shopping, mat, träning, och mys. Under lovet så har jag spenderat många mysiga dagar med Lissy och vi har tagit mängder med kort så jag borde nog kunna slänga in ett antal bilder må jag tro!!

Nyårs afton var också grymt kul!! Först så åkte jag med pappa och vi mötte upp Lissy och hennes familj, med storebror och hans två kompisar, så åt vi fiiiiinfin middag. Jag åt tillochmed mussel och gambas soppa!! Och tyckte det var hyfsat gott! Stolt tjej här haha. Sedan vid 11:30 hämtade Lissy's driver oss och vi taggade fest. Dock så var festen på andra sidan stan typ, så tolvslaget spenderades i en taxi med en go indisk driver!!! När vi insåg att vi inte skulle hinna så åkte partyhattarna på och "party horns"en hade vi i högsta hugg, och när klockan slog tolv, ja då ropades det "happy new year" och "party horns"en tutade som aldrig förr!! Drivern, Lissy och jag önskade varann ett gott nytt år, och 10 minuter senare så var vi på festen. Där var det bannemig drag!! Gick runt och hälsade på några och pratade lite först, önskade födelsedagspojken grattis och ett gott nytt år, och sen (äntligen!!) blev det dansgolvet! Som jag och Lissy vääääntat på detta haha. Sen dansade vi loss, inte så dumt när en massa snyggingar kommer och bjuder upp en!!! Vi tackar inte nej haha.

And I just want to say one last thing: HEY NASSER♥ You made my blog you lucky boooy haha, thanks for an awesome night!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback