Ôªø Amanda -

Work work baby

Tjena alla monsterdiggare!!
Slutade 12:30 idag, men Nawaz kunde inte hämta mig förrän 1:30, så jag kom precis hem! Så sköööönt att alltid sluta 12:30 på tisdagar, då har man något att längta till + att veckan går mycket fortare!! Men jag måste börja med all homework nu, har typ 2 projekt till historian, ett spanska prov att plugga till, geometri så det tjongar om det, skriva någon sida om “literary devices” för engelskan + läsa ungefär 150 sidor och göra 3 worksheets, rita en massa molekyler för biologin och så ett health project! Livet leker :) Men jag klagar inte, för jag är världens mest tacksamma tjej att jag är här och får den här möjligheten överhuvudtaget!

Ha en underbar eftermiddag nu, puss


Skooolaaaaa<3333 och en överlycklig tjej



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback