Ôªø Amanda -

BBQ

Godmorgon!!

Trotsade febern och sjukan igår och drog på min kompis Lissy's birthday BBQ! (Förlåt mamma, vet att du inte va glad över detta... älskar dig) Iallafall så hade vi super duper kul, det va häng vid poolen, bad, mat, prat, musik, och dans. Sen i slutet så spårade det ju lite väl mycket, men det finns ju alltid sådana personer...

Älskade födelsedags barnet Lissy♥ och jag


Grill på g


En klump av några som va där haha


Baaad


Hemma efter en grym kväll

Idag så ska jag göra klart det lilla av läxan jag har, och sen drar jag och pappa till City Center (ett köpcenter som ligger typ 200 m ifrån vårat hotell) där vi ska äta lunch, handla lite behövliga saker och bara strosa runt och kolla i affärerna, shoopppiiing<33

Ha en bra dag, hörs snart! Kan ju mobilblogga med blogg.se appen nu vilket är helt wooooonderful. Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback