Ôªø Amanda -

Applebee's

Hej!
Underbar skoldag säger jag bara! Livet känns på topp och jag älskar det. Iallafall efter skolan så blev att dra till Villagio (ett shopping mall) med lite folk, och käka på nyöppnade Applebee's! Tillochmed jag som inte har världens matlust nu när jag är sjuk blev ju vrålhungrig så fort jag klev in dit!

Kanaler i Villagio- shopping mallet

Fina flickor

MAT

En kvinna bakom oss som fyllde år, då engagerar sig personalen i sång och dans! Partypartyyy

Hon fick två tårtor, så hon bjöd oss på den ena!!! Hur gullig får man va då!

Bus

NU DRAR JAG TILL FLYGPLATSEN OCH DROPPAR AV PAPPA SOM SKA TILL MILANO, OCH PLOCKAR ISTÄLLET UPP MAMMA OCH JULIA SOM SKA HÅLLA MIG SÄLLSKAP!!! Det ska bli så kul. Och om 5 dagar är vi hela familjen i Qatar för första gången, va mysigt det ska bli. Hörs senare, hoppas att ni mår lika bra som jag, för det tycker jag att alla borde få göra! XOXOXOXO

Kommentarer
Anonym

ska din mamma och julia stanna länge??



2011-10-20 @ 20:04:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback