Ôªø Amanda -

Nandos

Lunchen på Nandos idag som jag lovade att visa. GÖR GOTT!

Min goooooa Mediterranean salad! Bara man plockar bort tomaterna..


Pappas Espetada Chicken, med 2 små rätter till som jag så snällt fick välja: pommes frites och coleslaw. Flööötigt gott!! Haha

Men nu kallar nachos, salsa, ♥COCA COLA♥, filmen Bad Teacher och pappa på mig, så ha en mysig kväll ni. Själv har man ingen skola imorgon heller nu, fast det är jag konstigt nog inte aaaaalllls glad över. Älskar att gå till skolan här! Men vi hörs imorgon, har knappt haft inspiration till att blogga idag.. Förlåt, men imorgon ska jag vakna på rätt sida och vara på världens bästa humör och leta upp lite roligare bilder åt er!! Samtidigt som jag ska hinna plugga.. Men det kommer att gå galant, ha en bra kväll nu, haha. PUSS

Kommentarer
Karin

Kul att du bor i Qatar, flyger ofta med deras bolag och brukar mellanlanda där men har dock aldrig sett mig omkring:)



Blogg: http://karinolofsson.se
2011-10-17 @ 10:25:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback