Ôªø Amanda -

3 svar!

Hej hopp, kom precis innanför dörren hem ifrån skolan. Hade min roliga dag som innehåller fotografi, så klaga kan jag inte göra! Såg att jag fått en kommentar ifrån "sara" som hade några frågor, va glad jag blir :) Tänkte svara på dessa lite fort nu innan läxan!




1. Pappa och jag bor just nu i en hotell lägenhet, dvs att det är lite mer som ett hem än ett hotell.. Vi har nu diskmaskin, tvättmaskin och EGNA RUM!! Inte för att jag ogillar att dela med pappsen, det är ju bara mysigt, men efter ett tag är det faktiskt lite skönt att få sin egen space. Iallafall så bor vi här eftersom att vi fortfarande letar villa här i Qatar.. Inte så jätte lätt att bara hitta ett bra ställe att bo på här. Man vill ju tänka på så mycket saker: läget i jämförelse till skolan (hur lång tid det tar att åka till skolan), området, själva huset så klart (alla hus här är så otroligt mörka.. fönstrerna är ju pytte småååå!! haha) och så vad det finns för anläggningar, t ex tennisbana, pool, gym, club house. Men letandet är i fulll gång, när det blir lite tid över så är vi ute och försöker ragga upp små araber i compounden som kan vissa oss runt, haha!

2. Iochmed att jag velat flytta utomlands igen sedan jag bara bott i Sverige i ett litet tag, så kändes det underbart. Vilken lycka jag kände när jag fick reda på det, absolut en av dem bästa dagarna i hela mitt liv!! Samtidigt så kändes det tråkigt, för det va nu i slutet som jag började trivas mer i Sverige.. Hade precis börjat gymnasiet och klassen va grym, hade bra kompisar, en fin pojkvän (som jag saknar rätt så mycket jaa!!), och börjat vänja mig lite vid vädret haha! Kan erkänna att jag kommer att sakna snön en aning.. Men det kändes både grymt kul och tråkigt. Dock så vet jag ju att jag åker till L-town varje sommar, så kommer att kunna träffa alla goingar då!

3. Vi har ju inget hus just nu som sagt, men när vi får det så ska jag allt visa bilder på det ja! Under tiden skulle jag kunna försöka lägga upp några bilder på lägenheten om ni skulle vilja se den?

Hoppas du fick något svar på dina frågor iallafall, jag har en tendens att flumma lite.. Nu kallar läxan, hasta la vista motherchuuckeeeeers!! XOXO

Kommentarer
H A I D I S B L O G . S E

Hej fina du! Hoppas du haft en bra dag :D



Ta inte detta som reklam!

Tänkte bara tipsa om att jag säljer proffsiga designer (valfritt efter ditt önskemål) för bara 150kr just nu hihi! mejla om det vore ett intresse!!



Blogg: http://haidisblog.se
2011-10-10 @ 20:04:15
kajsa

Jaa!!! Lägg upp bilder på lägenheten !! Gud vad kul! <3



2011-10-11 @ 14:15:55
JockeB

Läste någonstans att du har varit modell? vadå för modell?! :D

Sen,varför gjorde ni slut om du kommer till staden din kille bor på varje sommar?1:(



2011-10-12 @ 20:45:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback