Ôªø Amanda -

You know I need you by my side

Kom precis in efter att ha suttit ute i solen i någon timma, kände bara för att ha lite värme. Nu blir det lite mera plugg innan vi drar ut, ska njuta extra mycket av att ha mamma och Julia här idag, eftersom dem åker ikväll... Med andra ord så kommer jag att gråta blod och gråta ögonen ur mig ikväll. Men förhoppningsvis (fingers crossed) så ses vi väldigt snart igen :)

En kamels bajs är torrt att du kan använda det omedelbart för att starta en brasa


Och svar till anonym: Fy vad hemskt! Måste vara olagligt att färga djur..?

Jag håller absolut med om att det är riktigt hemskt, men tyvärr så är det inte olagligt här. Dem har ju inte precis samma standarder som Europa..

Kommentarer
Isa

svar: Jag var i Qatar för 2 år sen och en gång till förra sommaren. En stad som kommer bli lika stor som Dubai känns det som:) Hoppas ni trivs där!



Blogg: http://fliizans.blogg.se/
2011-11-09 @ 12:03:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback