Ôªø Amanda -

Back on track!!

HEJ HEJ HEJ, hemskt mycket hej mina fina!!

Nu är jag tillbaka och har en himlans massa bilder som bara väntas på att bli sedda! Den senaste veckan så har jag haft så mycket att göra i skolan, och när jag väl fick lite tid över så har jag varit ute med mamma, pappa och Julia. Jag vill ju spendera så mycket tid som möjligt med dem nu när dem är här! Nu har mitt efterlängtade och välförtjänta (!!) lov börjat och jag har redan hunnit med en massa skoj! Jag ♥ Eid.

Frågestund svaren är nu klara, så kika in om ett litet tag om ni är intresserade av dem. Ska kasta in en bildbomb sen också, med bilder som en liten sammanfattning av denna vecka. Sålänge får ni en bild på underbara Doha, delen där inga höghus finns, och en bild på Julle och mig, med några av Dohas höghus i bakgrunden.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback