Ôªø Amanda -

Recap

Hade en huuur mysig kväll som helst igår med 3 toppen tjejer! Det blev middag på en restaurang på The Pearl, där vi fick sällskap av 2 andra tjejer en stund, och sedan gick vi heeeeela The Pearl tills vi äntligen kom till en choklad bar där vi satte oss resten av kvällen. Såå trevligt! Sedan så följde jag med bästa Lissy hem och sov där. Har inte pratat så mycket och så länge med någon på evigheter, det kändes så skönt. Så vid 3:30 somnade vi och vid 9 var det dags att gå upp då vi skulle till en "bokmässa." Det var riktigt intressant, böcker ifrån hela världen (inklusive Sverige!!) så vi var nog där i nästan 2 timmar!  Efter bokmässan så åkte vi till Katara Cultural Village där vi satte oss på en ny Armenisk restaurang där vi käkade lite olika goa sallader! Vädret är helt uuunderbart här nu, solen skiner helt perfekt på dagen och det fläktar så där ljuvligt. Efter det åkte vi hem där jag började invänta pappa som sedan kom hem med julpynt! Julmusiken åkte på och julstämningen känns nu på topp! Bjussar på lite små-awkward bilder som pappa tog förut. Har rätt så många bilder att bjuda på framöver faktiskt, jag har bara varit lite lat. Men jag har bilder från bland annat, Maya- ett choklad cafe, The Pearl med tjejerna och lite blandade bilder ifrån skolan. So stay tuned gott folk!! Nu ropar sängen till mig så jag får väl gå och lägga mig. Fy sjuuuttton vad jag äääälskar lov!! PUSS



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback