Ôªø Amanda -

1 December 2011

Hej min käära blogg och mina fina läsare!!
Bloggen har lidit lite de senaste dagarna på grund av mycket plugg, men nu är jag tillbaka!! Igår var som sagt jag och pappa på en julfest som SAQ (Swedish Association of Qatar) anordnat! Det var hysfat bra mat, dock så var efterrätten bäst haha. Chokladfontän+jordgubbar= ♥♥♥ Fick äta årets första pepparkaka (och en massa massa mer efter det) och dricka myyyycket glögg! Sen fick vi reda på att det går att köpa Anna's pepparkakor här i Doha!!! Glad tjej! Efter mingel, sen mat, så blev det ännu lite mingel, och sen till roligaste: dans. Hanna och jag shakeade loss lite hahaha. På mig hade jag en svart cocktail klänning, svarta klackar, och mina nya julörhängen haha.

Kommentarer
Louise <3

skymtar lite ananas brevid jordgubbarna med hah du tog väl inte för mkt så de började blöda på tungan ;D?



Blogg: http://louiwes.blogg.se/
2011-12-02 @ 13:30:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback