Ôªø Amanda -

Text text text

Hej hopp!!
Idag har varit en chill dag eftersom gårdagen var intensiv med tanke på att jag är en liten sjukling just nu. Började dagen med att laga pannkakor till pappsen och mig själv såklart- inte amerikanska denna gången, utan svenska!! Gott som tusan. Sen så gjorde jag iordning mig och drog till skolan för att kolla på denna friidrottsturneringen där min bästis Lissy var med och tävlade i! Träffade även kompisar som jag kände i Dubai vilket var super kul! Efter det drog jag och Aleen hem till Lissy en stund. Aleen och jag roade oss med att ta en massa kort i Lissys rum hahaha. Efter det fräscha barnet valt kläder i ungefär en halvtimma så kunde vi äntligen dra till Villaggio och se på film:Project X! Fy farao säger jag bara, sjuuukaste filmen. Snacka om att man blev taggad på fest efter den filmen!! Och på fest då, inte HA en fest hehe.. Efter filmen så kollade vi lite i affärer och sedan drog jag och Lissy och åt lite. Efter det så skulle jag jobba, fastän jag inte aaaaalllsss var på humör.. Men thats life! Jobbade i 3 timmar och det va inte så farligt, snabba cash skulle jag kunna säga hahaha. Satt mig på Starbucks och drack en Green Tea Latte i väntan på pappa och sen åkte vi till en Mexikansk restaurang där han åt en Burrito och jag smakade lite bara haha. Efter det så åkte vi hem och jag hann se på lite TV innan jag däckade..
Bild på The Pearl tagen när jag var där ett tag sedan

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback