Ôªø Amanda -

Gästbloggar


Hej på er alla fina!

Julia här, Amandas syster! Tänkte att jag skulle gästblogga lite på syrrans blogg, kul va? Haha!

Jag är i Qatar just nu på lite semester och Amanda är i Singapore just nu för några dagar och hälsar på hennes bästis som fyller 18 år!

Jag är iallafall i Qatar för 3 hela och underbara veckor! Vi kanske åker till Dubai när Amanda kommer hem för lite shopping, träffa kompisar och bara njuta, fast vi har inte bestämt oss riktigt om det blir så än!

Om ni vill läsa mer om vad jag gör på dagarna här i Qatar/ om mode/ skola/ kompisar och mer så kan ni besöka min blogg- http://juliaaasplace.blogg.se/

Ha det bra, puss!


Kommentarer
Gökmen

Hej, mitt namn Gökmen, döv kille på Göteborg. Hur jag kan kontakta dig, jag har ett par frågor till dig om Qatar.

Kan du skicka mail till mig? Gokmen.sweden@hotmail.se



2013-05-27 @ 20:28:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback