Ôªø Amanda -

Skola, jobb, plugg

Hej, har inte uppdaterat på 6 dagar nu, aja baja Mandis. Har jobbat 6-7 timmar per dag sen i måndags, plus pluggat några timmar efter det när jag kommit hem vid typ 10:30. Hade 2 exams idag, matte och honors english. Min fötter värker så jag bara vill skrika. Imorgon ska jag upp vid 8 och plugga (inför de sista 2 examsen) till ungefär 12, sen vidare och jobba igen, från klockan 1 till 10 är det på fredag och lördag. 9 timmar i skyhöga klackar.. Lär gå med gympadojor i ett år sen. Nu måste jag lägga mig, min käke värker från allt "smile:ande" också haha. PUSS jag ska försöka blogga om lite roligare saker snaaaaart!

Någon hade lagt upp en bild ifrån när vi hade exams idag, så visar den i brist på annat. 575 ungdomar i gympa salen super taggade för prov!!!!


Kommentarer
Louise <3

va jobbar du med egentligen Lundie hah? Blir ju attans nyfiken nu :o! :D



Blogg: http://louiwes.blogg.se/
2012-01-27 @ 08:28:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback