Ôªø Amanda -

Turn that frown upside down

Regnat både idag och igår. Det är mörkt ute, och så mysigt att bara vara inne. Dock gör vädret en så seg när man inte riktigt är "van vid det" och van vid att vakna till solljus och en stråååålande sol! Så nu när inte humoret är på topp, så är pappa världens gulligaste att när han sitter nere i lobbyen och väntar på att ha möte, så beställer han något som jag bara äääälskar. Några minuter senare knackar det på dörren och jag hör "room service." Så öppnar jag dörren och där på brickan står en så fin caffè latte!! Fick genast ett leende på läpparna kan jag lova. Nu väntas mera plugg, vi hörs sen xx

Tack pappa♥ Puss och kram din snygga dotter med skum mustach


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback