Ôªø Amanda -

Nada

Hej gott folk!!

Haft en underbar (helt plugg-fri!!) dag idag! Bestämde mig för att skippa bloggandet lite och bara njuta av livet utan att behöva tänka på några "måsten." Började dagen med att äta frukost i sängen med pappsen och se på Dear John, som jag får erkänna att jag inte sett innan imorse... Sååå fin film men så sorglig!! Om jag berättar att jag gråter i princip till varje film så kan ni ju bara föreställa er hur mycket jag grät till denna. Efter det så slappade vi bara, lyssna på lite musik och prata sen så gjorde vi oss iordning för att åka ut lite. Åkte till souken och satt oss på Coffee Bean and Tea Leaf och drack en kaffe och åt en sorts kladdkaka i solen. Efter det blev det Landmark shopping Mall, sen hemma och chilla lite, och efter det så blev det käk på en jätte bra Italiensk restaurang som ligger i hotellet typ mitt emot oss, och brevid City Centre. Så efter maten drog vi till City Centre en stund bara för att! Har varit hemma en liten stund men ska lägga mig och kolla på Justin Biebers film "Never Say Never" nu! Skäms faktiskt för att inte jag sett den ännu.. jag som älskar JB!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback