Ôªø Amanda -

Pussar och Kramar

Ville bara hälsa till världens bästa mormor och världens bästa morfar, galna moster Petra och "Billy" aka Thomas och min lilla baby Lollo där hemma! Jag saknar er jätte mycket och hoppas att ni alla har det toppen bra♥ Hade varit kul att komma och fira jul med er!! Nu blir det julkalendern med pappsen innan jag ska sova. Första gången på vääääldigt länge som jag lagt mig i sängen och kollat på tv/film redan vid klockan 22, underbart att läxan redan är klar!! Godnatt.

Den sööötaste kusinen/lilla systern, miss you Toodelooooo

Kommentarer
Anna

Varför bor du i quatar?:) kram



2011-12-07 @ 21:31:00
Anna

Varför bor du i quatar?:) kram



2011-12-07 @ 21:31:25
Moster

Kära mandelkubb, vi saknar dig också, särskilt Todilooo... Det hade varit såååå kul att fira jul ihop. Hoppas du och pappaen får det bra med lite julstämning. Sköt om dig, kramar från din galna moster



2011-12-10 @ 22:58:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback