Ôªø Amanda -

Easily Entertained Blonde

Haha är jag lättroad eller är jag lättroad? 10 minuters underhållning innan lite plugg.

Stannade efter skolan idag för att göra ett matteprov som jag missat, det gick nog helt OK tack o lov! Sen engelska provet idag, jag kan säga att jag aldrig i hela mitt liv haft ett svårare prov än det. Fy sjutton. Första delen var ju hyfsat bra, men den andra... oj oj oj. Spelade inte någon roll hur mycket jag än kunde vocab orden, jag kunde rabbla dom i sömnen, men det gav i princip nada. Haha, så vi får väl se vad för betyg jag får på det. Blev ju inte precis roligare när kompisar i klassen innan mig hade tagit det och typ kom ut helt svettiga med håret avdraget i händerna, haha. Sånt är livet!! Nu ska jag och pappa promenera bort till något nytt shopping mall som nyss öppnat och som ligger precis brevid vårt hotell! XOXO


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback