Ôªø Amanda -

3

Tja mina babes.

Stannade hemma igår då febern gick upp igen, men va illa tvungen att gå till skolan idag igen då jag verkligen inte har råd att vara sjuk något mer och missa ännu mera skola. Det går inte ens att förklara hur mycket man måste ta igen om man bara missar en dag...

Idag ska jag iallafall bara stanna hemma och se på film med pappi, vila upp mig för imorgon då jag ska kolla på en slags "fridrotts-turneringen" som är på skolan. Ett antal andra skolor ifrån Abu Dhabi, Cairo och Dubai är här med en massa och tävlar, och jag har planer på att träffa kompisar från min gamla skola i Dubai!! Senare på kvällen ska jag jobba, inte så super taggad att vara trevlig mot kunder, men thats life, det är bara i 3 timmar ändå!
Nu ska jag fortsätta se på film och knarka i mig ännu mera tabletter!! Vi hörs imorgon mina finaaa, puss på er♥

3 Randoms, och once again Insta kvalite..: 1) Hem ljuva hem♥ 2) En osminkad trött och sjuk Mandiis 3) Goaste ice-cream cupcakesen



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback