Ôªø Amanda -

Hår1

Syns kanske inte så värst mycket hur stor skillnad det egentligen är, men jag kan garanterat säga att ingen sax ska komma nära mitt hår på väldigt länge. Inte det att jag inte är nöjd, det är jag faktiskt, absolut kul med förändring, men långt hår är bara mig- långt hår hör liksom till Amanda haha. Men det som jag gjorde var att klippa det kortare med lite layers.. Kommer bättre bilder så småningom, nu måste jag plugga!! Har faktiskt inte så gult-oranget hår som på bilderna, det är blixtens fel!! Haha


Kommentarer
emmmaaaaa

såg de på fb och fick för mig att du hade gjort som mig dvs. lång page (framhäver verkligen mina runda kinder btw..) man känner sig naken typ:( men de blev jättefint! :)



Blogg: http://asongforhedwig.blogg.se/
2012-01-08 @ 16:25:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback