Ôªø Amanda -

Tack puddingar

Kulturen, folket, skolan, en massa om min vardag och en massa bilder var svaren som jag fick utav er när jag undrade vad ni ville läsa mer om. Detta ska jag absolut komma ihåg och försöka fixa så gott jag kan! Och tack tack tack till er som slängde iväg en snabb kommentar med det!! Sen tänkte jag att jag ska försöka få tag på bilderna jag tog i fotografi på skolan när jag kan det, för då kan ni få se hur det ser ut där inne också. Dem är rätt mycket roligare än bilderna jag har. Så då ska ni få ett lååångt och spännande inlägg om hur det är på en high school i Doha! Låter det bra?

Sålänge får ni en super snabb bild jag tog ett tag sen, yeaah.


Och till Anonym som frågade om frågestunden, det kommer snart :)

Kommentarer
My

Tackar :) Fin bild!



Blogg: http://fromdepptopepp.blogg.se/
2011-10-18 @ 14:30:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback