Ôªø Amanda -

Nöjd Tjej

Tjenixen!! Kom hem för någon timma sen, har varit på sjukhuset igen och sedan så åkte jag och pappa ut och åt. Doktorn var väldigt positiv vilket jag var super tacksam över, så det verkar som det blir skola på torsdag!!! En dag i skolan och sen helg, myyss haha. Ska åter igen bli så kul att få träffa alla roliga!
Idag åt jag och pappa på Ponderosa Steakhouse, en restaurang där dem har en stor buffé med både mat och efterrätter (jag kan ju lätt erkänna att jag är där för efterrättens skull, vilket ni får veta varför snart)! Åt mig iallafall proppmätt, pappa fick bokstavligt rulla mig hem... eller nära på då! Här kommer lite piiics eftersom ni ville se mer utav det!

Påvääääg

West Bay

Denna Ponderosa i Dafna ligger precis brevid en moské.

The "Grand Buffé"

Lite av min och pappas mat och efterrätter, haha.

HÄR är den underbara delen!! Man får ta sin egen glass helt själv. Haha jag är ju så barnslig så jag finner ju så mycket skoj i att få sköta maskinen på egen hand och designa glassen på något snajsigt sätt! Sen öööser jag på med jordgubbssås eller chokladsås, för ska det va, så ska det va.

Kommentarer
Karolin

Jag hade gärna bytt med dig :O



Blogg: http://www.karoliiineo.spotlife.se
2011-10-19 @ 10:50:25
J

HAHAHHAH jag och min lillebror på Ponderosa back home in singapore och vi fick åka till akuten med magsmärtor för att brorsan hade gått loss så hårt på de där glassmaskinerna hahahha omg vad jag saknar GOD MAT/variation!! Puss från gråa sverige



2011-12-18 @ 02:10:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback