Ôªø Amanda -

Tröttis

Godmorgon!!
Jösses va jag har sovit.. La mig vid 11:30 igår och vaknade utav att pappa väckte mig vid 12:15. Hade lätt sovit längre om inte han frågat mig hur jag mådde. Han trodde väl att jag på gränsen till döden, för så länge brukar jag aaaaldrig sova, jag är ju så morgonpigg!!

Bild som pappa tog på mig imorse, hatar att han alltid ska smygfota mig :( :( :(

Nu ska jag fortsätta äta mina chips och se på någon film med pappa som han laddat ner. Sen blir det väl lite läxa, och tycka mer synd om mig själv. Forsätt att fråga frågor förresten, jag vill ha massor!!!!! Då får jag något att roa mig med någon halvtimma eller så, haha. Ha det bäst så länge, kramisar♥ FRÅGESTUND

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback