Ôªø Amanda -

Snabbt, fort och lätt

Ja igår va ju en hektisk dag, inte den roligaste, men sånt måste ju göras ibland meeeed tyvärr! Iallafall så tror jag att psats-en gick rätt så bra faktiskt! Engelska och matte är ämnena, och engelskan kände jag mig väldigt säker på så det va skönt.

Idag är jag som ni kanske märker hemma ifrån skolan, doktorn tyckte inte att jag skulle gå med utslagen jag har och med tanke på hur svullet mitt ansikte är.. haha ännu värre idag kan jag lova! Ser ut som en knubbig liten ekorre med tjocka goa kinder, mmm.

Hade fått några mer frågor som jag tänkte svara på nuuu:


bff: Jag glömde inte dig, jag tyckte bara att det va så uppenbart att jag saknar dig huuuuur mycket som helst, att jag knappt behövde skriva ditt namn!!! Hihi, love you bestie!

Anonym: Anledningen till att vi flyttade utomlands till Dubai i allra första början va tack vare pappas jobb! De behövde en som va ansvarig över mellanöstern och nordafrika, så fick pappsen den underbara möjligheten och jag är såååå glad att han och mamma tog den, för jag vet verkligen inte vem jag hade varit om inte jag bott i Dubai...

JockeB: Haha jaa, det har jag. Ända sen jag va ungefär 6 år gammal upp till att vi flyttade ifrån Dubai år 2009, så har jag gjort en massa olika modelljobb. Jag har gjort tv-reklamer, mest "klädmodellat" eller va man nu ska kalla det haha, och bikini modell jobb olalalalaaa.. hahahah. Men det va grymt kul, hade lätt kunnat tänka mig att börja med det igen.. super skoj har man under själva jobbet, man får träffa roliga personer och om man har tur får man en riktigt rolig fotograf.. för DÅ kan det bli kul haha!! Sen så tycker jag att varför jag och Fabbe gjorde slut är väl emellan oss, men långdistansförhållande, njaa vet inte riktigt va vi tycker om det..

Nu ska jag göra läxa, inget slapp bara för att man är hemma här inte!! Ha en toppen daag, vi hörs snart♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback