Ôªø Amanda -

Onyttigheter

I Sverige, frisk och go och glad. Helt normal också

Fick ju inte dem roligaste nyheterna idag.. En vecka utan skola, minst. Kommer att svullna upp så mycket att jag hur lätt som helst skulle kunna bli en i "Alvin och Gänget." Mitt ansikte, mina händer och mina fötter kommer att bli jätte stora, hon sa tillochmed att jag kanske knappt skulle kunna få på skorna. MYSIGT! Hihi. Jag som såg fram emot imorgon kväll jätte mycket... Men det kommer fler chanser, hoppas jag verkligen!! Hoppas bara att jag blir frisk snaaaart så jag kan börja leva lyxlivet här igen, hahaha.

Nu så ska jag mysa med pappsen, han tyckte så synd om mig så påväg hem ifrån jobbet stannade han och köpte med godis, CHIPS, nachos, cola och 2 nya sorters Mirinda. Den ena var granat äpple och den andra bär. Ska bli kul att prova det. Och vit choklad twix, mums! Har inte varit onyttig på väldigt länge faktiskt, så detta kan jag allt unna mig idag. Önskar er alla en underbar kväll, puss♥♥

P.S. GLÖM INTE ATT STÄLLA FRÅGOR I FRÅGESTUNDEN HÄR!!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback