Ôªø Amanda -

Lilla sjuklingen

Mm, myspys. Har ett virus som tar ett par veckor att gå över. Får inte träna på minst 3 veckor, bra nu när health är över och gympan skulle dra igång på riktigt!!

Kuvertet kanske inte innehöll dem roligaste nyheterna på ett tag men.. Det stod i princip; Enlarged spleen: 16,7cm.


Normalt skall ens mjälte vara 14 cm, men min va 2,7cm för stor, så doktorn rådde mig till att inte bli sparkad i magen eller slåss, som om jag hade tänkt och gå bli sparkad i magen nu liksom? Haha.


Ultraljud

Ser ni bäjbyyn eller???? Det blir en tjej :---)

Söt tjej- Ser livrädd ut, men det va ju inte konstigt med tanke på doktorns ansiktuttryck och småljud.


Allergiska reaktionen gör så att jag blir gaaaaalen, det kliaaaar!! Tydligen så va det värsta jag kunde göra att äta den antibiotikan när jag har detta viruset, fml då. Så nu är det slut på antibiotikan, tänker inte gå runt och se ut såhär som jag gör just nu, skrämde ju fan ungar på sjukhuset.. hahah.

P.S. Jag saknar min bestie Emil!! Puss på dig sötis

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback