Ôªø Amanda -

TUSEN TACK!!

Hemkommen ifrån skolan nu, känner mig helt slut efter idag men det är så värt det! Så roligt att se alla igen, så många som "sa" att dem hade saknat mig, sen om dem menar det eller inte är ju en helt annan sak haha. Men kul att höra ändå!!!! Iallafall, Nawaz hämtade mig ifrån skolan och körde "hem" mig hit till West Bay. Fullständigt kaos i traffiken resulterade i att Mandis lärde sig ett och ett annat svär ord på ännu ett språk, haha Nawaz så skön.

Tog en liten bild på vägen, på West Bay, Nawaz arm och hans bil.



Sen så vill jag tacka alla er som va inne och kika på min blogg första gången jag länkade den på Facebook, hade hela 135 unika besökare, och 232 sidvisningar!! Tack tack tack söta rara ni va glad jag blir, sen hoppas jag ju på att några fortsätter att läsa! Haha. Igår hade jag ett antal stycken som läste med, 44 unika och 90 sidvisningar, så roligt. Blir ju så mycket mer kul att blogga då! Och om ni har frågor, om precis vad som helst, va inte rädd för att fråga..

Nu ska jag göra läxa, hörs efter det!! Pusselipussar

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback