Ôªø Amanda -

Mera svaaar

Åh tack för era frågor och kommentarer hihi. Blir lika glad varje jag gång loggar in och ser denna fina syn:


Hade ju fått en till fråga som jag tänkte svara på nu, haha.


Svar: Ussch va jobbigt det var, jag kanske inte visade att jag tyckte att det va sorgligt att lämna alla så mycket, men det va för att jag inte ens hade fattat det själv ännu... Jag va och ute och fikade med fina Lovisa och Sophia en sista gång och vi satt och bara babblade i säkert över 3 timmar.. Sen fick jag en hel bunt med roliga bilder som vi tagit under tiden vi känt varandra, goaste minnena! När jag sa hejdå till min pojkvän så myste vi bara under sista dagen och tog ett litet hastigt farväl på kvällen. Sen tiiiidigt på morgonen så gick jag till Konsum då jag skulle köpa med lite lösgodis, ofc, att ha med till Qatar. Då smsade Fabbe och sa om vi kunde träffas en sista gång, och så söt som han är så cyklade han ner till Konsum i spöregnet. Sen så blev det en massa pussar i regnet, och att säga hejdå..

Det är omöjligt att säga vem jag saknar mest, för jag saknar väldigt många.. Men just nu så saknar jag min sötaste syster Julia mest, och min underbara mamma. Men vi ses snart, times flies when you're having fun! Ha en trevlig kväll alla fina, nu ska jag strax hoppa i säng. Så skönt att kunna lägga sig hyfsat tidigt en kväll, att inte behöva sitta uppe med läxa för en gångs skull!! Det ska jag ta vara på och sooooova, haha. Natti natti XX

Finaste tjejerna på 9ornas bal, saknar er!! Mandii, disco squid på dig♥

Kommentarer
Bodypalace

om man bor där så är man ganska så rik va?



Blogg: http://bodypalace.blogspot.com
2011-10-11 @ 11:29:32
Mandaa

SAKNAR DIG SOM FAN.

XOXO <3

/your squid



Blogg: http://amandamatilda.blogg.se/
2011-10-11 @ 12:47:47
bff

Att du ens kunde glömma din Best Fucking Friend Forever!



2011-10-12 @ 22:40:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback