Ôªø Amanda -

I wanna know

Morning sunshines!!
Sitter och gör dagens läxa, ska få gjort det så fort som möjligt så jag kan slappa lite (som jag gjort ett bra tag nu tycker jag). Sen hade jag en rätt enkel fråga till er som jag skulle vara jätte tacksam för om ni svarade på fort:

Vad vill ni läsa om här på bloggen? Vill ni veta mer om skolan, shopping malls, maten, kulturen, folket, vädret, se mera bilder på ? , veta mer om mig haha, traffiken, skyskraperna?? Jag har verkligen ingen aning om vad ni tycker är intressant eftersom detta är vardag och hemma för mig... Så jag skulle uppskatta det till tuuusen om ni bara ville berätta för mig med ett ord eller någon mening om vad ni vill läsa mera om! Och då lovar jag att jag ska börja skriva mera om det + visa mera bilder. Have a nice day mina fina, XOXO

Blir en gammal cam bild ifrån i sommras då jag fortfarande sitter på hotellrummet och ruttnar, längtar sååå tills jag får komma ut lite mer och fota åt er!!

Kommentarer
Louise <3

massa bilder!! :D



Blogg: http://louiwes.blogg.se/
2011-10-17 @ 12:44:01
Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :) har du haft en bra helg?



Blogg: http://shoemania.se
2011-10-17 @ 14:04:49
Anonym

bara en massa om din vardag !



2011-10-17 @ 17:13:11
Anonym

svara frågestuden snälla !!



2011-10-17 @ 17:13:56
Elin

kulturen,folket,skolan :)



2011-10-17 @ 17:21:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback