Ôªø Amanda -

11/11/11- En lyckad dag

Godmorgon!!

Sitter och sliter med läxa, imorgon är det tillbaka till skolan. Jäääädrar va lovet har flugit förbi! Känns som det va igår då vi gick sista dagen i skolan och taggade lov.. Men men, 5 veckor till i skolan och sen är det jullov. Får se vad för spännande jag hittar på då, hehe.

Igår va som sagt roligt, dock iiiiiiiskaaalltt! Först va jag och pappa och kollade fotboll, jösses vilken stämning säger jag bara, så skön!! Tyvärr fick vi dra lite tidigare då jag skulle på fest, men det va det värt. På festen igår tänkte vi alla att vi kunde gå ut och sätta oss lite eftersom vädret brukar vara underbart vid den här årstiden, men hjälp va vi hade fel! Alla satt och frossa hur mycket som helst haha. Men vi hade det trevligt ändå. Rullade in vid 2 tiden och då såg sängen riktigt varm och go ut, va så gott att krypa under täcket efter en kväll ute i kylan.

2 bilder, tog tyvärr bara 9 stycken igår..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback