Ôªø Amanda -

I hate this part right here

Drar till flygplatsen strax. Gör mig redo för ett så jävla tufft avsked. Man skulle ju kunna tänka sig att jag inte skulle kunna gråta mer men jag kan nästan lova att folk kommer att få simma ifrån flygplatsen när jag är halvvägs klar.

Kommer sakna min finaste och bästaste mamma och syster så in i bänken!! Tack för en underbar tid här, det va så kul att få se er igen♥ Ni betyder verkligen allt för mig och jag är så tacksam att ni kom hit, det va precis vad jag behövde! Nu är energin laddad igen och jag kan fortsätta jobba på..  Älskar er över allt annat (trots att jag kan vara lite besvärlig och trots alla små gräl som jag ställer till). Jag hoppas att er flygresa går bra, kommer att tänka på er. Vi ses på Skype imorgon, hör av er så fort ni är hemma!!♥♥♥

Och till mina söta läsare, vi hörs ikväll om jag orkar, eller om jag orkade simma igenom mitt hav av tårar :( Pusselipuss!



Och sist ett svar till denna frågan som nästan gjorde mig lite ledsen om jag ska vara helt ärlig haha:


Svar: Mina föräldrar har absolut inte skilt sig, skolkö med mera ställer till det lite, but we're working on it!! Kram

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback