Ôªø Amanda -

Jag Kryar

Haha känns som jag nästan bara har ursäkter till varför jag inte bloggar, men idag så har jag faktiskt en som jag anser som giltig: jag är matförgiftad!! Så dagen har bestått av mycket springning, fram och tillbaka från sängen till toan. Jag som inte spytt på jätte länge och var så lycklig över det. Men alltid ska det vara något! Hoppas bara att jag är frisk till imorgon, för imorgon är det ju julafton!

Nu får ni en lite julig bild ifrån häromkvällen då vi var och åt middag på The Pearl! God Jul på er mina kära läsare♥


Kommentarer
emma carlzon

usch då! matförgiftning, det finns seriöst inget värre :( god jul på dig amanda! :)



Blogg: http://asongforhedwig.blogg.se/
2011-12-23 @ 23:24:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback